ARMENIAN RADIO STATIONS

• 11 months later...

http://www.yerevannights.com/

shat sirun sayteren stver@ u yerevannights.

Shnorakalutsyun, nayev asem vor sirunits batsi unenk aveli shat aravelutsyuner.. yerp vor hartse galis e hamematelu, parz e vor stver@ geradasum e bolor haykakan radionerin.. mer bun npatakee na e vor hay yerk u yerashtutsyune hnchi amen yerkrum, amen jham.. chunenk govazdner(reklam) vochel lurer(kusaktsutsyun).. lsoghnere karoghen kviarkel nerka hnchogh yerkin, Srtov, kav X-ov.. Sirte iharke siretsir ayt yerke, X-e bnakanabar chsiretsir ayt yerke.. stver@ arachiner vor padverner entnumer nayev arachine vor Flash Webplayer uner.. yev entanrapes orinak e tsarayom bolor nmanatip naxagidsnerin..

togh sa lini hraverk :flower: aracharkumenk dsez bari yev bartser tramadrutsyun

- http://www.StverRadio.com

Stver radio jan, Listen Now link@ khdrum em ev arajarkum em teghapokhel siti arajin eji vernamaser@, kam el khoshoracnel :)

barev barev, jishtn asats yesel em nuyn mtki.. yes hima kgrem designer-in yev verchapes k-pahanjem ayt popoxutsyune.. :yes: shnorakal em dser hetakrkrutsyan hamar :)

Edited by Stver Broadcasting Inc.

Anchap Shnorakal Em.. Dsktumenk vor Interneti amena Hasaneli yev Hrashali radio yetere linenk :victory: Mer web siteum unenk ayn hnaravorutsyune vor imanank vor yerkritsen galis patvernere, yev amen patver uni ir koxke ayt yerkri droshake.. Stver@ hamashxarain naxagits e, yev kareli e engeraktsel hamayn ashxari het.. :dance: ays droshakneri mitke unkndir er mez ugharkel.. voxchunumenk nman aracharkner.. shat azatamit yev taghantavor tsragravoroghner unenk, vor ameninch irakanutsyun kdarna..

Krkin Ankam Aracharkum enk Dsez Bari Yev Bartser Tramadrutsyun :flower:

Hametsek Stver Radio

Krkin Artakar Norutsun, Mer Radioum Steghtselenk Michots vor, yerk patvireluts, kam yerk meknabaneluts, karoghek entrel "Translate to Armenian" checkbox-e yev dser grvatski tarere ktarkmanvi hayeren.. aynpisi metod e vor yurakanchur mart karoghe tesnel haykakan tarere, arants hatuk fonti kam driveri..

bari jhamants stverum :victory:

• 2 weeks later...

Hello Everyone, :hm: i must say it's pretty suspicious, that "Ring Master" is a new user with only one post, and that first post is to disprove the authenticity of our radio station. I'm guessing this might it be a cheap shot from the competition, anyway, i should also say that all our requests are real from real people, so are the quantity of our listeners, they represent real people. The success of our growth is an attribute of our honesty. Ring Master, if it's further research you seek in our :victory: radio station, you may contact me and our operations team, and we can discuss anything that troubles you. :cool:

-Stver

Hello Everyone, I just got through speaking with one of our developers/programmers. She was amazed to find that she forgot to clean up after herself. Our "webcam project" was going to be a surprise after the new year, we are consequently using the same webcam software as the source "Ring Master" indicated. She also informed me that they last worked on it a few days ago, in other words this is new. I've been partial absent for the holidays and was unable to notice our "brief advancement". Anyhow, i directed her to remove the link, making it temporary unavailable, our webcam will have another debut, but this time you guys will see our DJ's table, and perhaps some of us just walking and working around.

So what have we learned if nothing, :), our webcam project is no longer a secret/surprise, the webcam link has been removed and will be available after the new year, and our competition prefers blows under the belt, no pun intended ;) :no:

Krkin hravirum enk Bartser Tramadrutsyan :flower:

-Stver

That's excellent, i'm so proud to see your unrelentless interest and devotion in our radio station.

Perhaps you didn't get the idea when i mentioned the requests, i was simply stating that the requests along with everything else on the site is genuine, and nothing more. i have made no claim anywhere the studio in the webcam is ours, as i stated i was unaware of my developers doings, and they were simply using that German radio stations images for testing purposes, due to the simple fact that we are using the same webcam streaming application. Anything appertaining to the phone number is as follow, +1 (800) 387 0964 is an inside joke directed to my friends, we still laugh at it to this day. :) Should your devotion prove you right, you'll notice the webcam link after the new year and perhaps join us online.

If there's anymore misunderstandings please contact me personally through email and we i can discuss any matter that troubles you.

PS Give my best to your aunt.

-Stver

RingMaster; Inds tvum e vor ays zruytse shat e yerkarum, inds nayev tvum e vor duk voch te jshmartutsyan koghmnakits ek ayl Stver Radio-in portsum ek varkabekel :no: . Yete duk irok tsankanumeik mez ughel kam jshmartutsyune imanal, duk karogheik andsamp mez het kapnvel, eMail-i michotsov :yes: . Grete amenor stanum enk xorurtner mer lav unkndirnerits, yerpemenel vorosh tyurimatsutsuneri ughum :clap: . Hargelis, mer bun npatake na e vor hay vokin dartsnel hasaleni amen yerkrum, amen jham, amen Hayi haykakan yerki nerko. Ayskanov avartumem im aselike, kartsumem ameninch parzabanvats e :up: .

Yes yev Stver Radio Maxtum enk urax amanor yev shnorhavor surp tsnund.

Stver Radio is the best!!! I love the requests... I used to go to yerevannights.com for a while, but I hated the fact that they didn't have requests, or even requests. Finally I can order songs to listen to at work, and the quality I found was astonishing (128 !!! :-O For a radio!!! ). Anyway, keep up the good work Stver Radio :)

STVER RADIO #1 RADIO ALIQ!

• 3 months later...