Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Задание 4-б.

-Քանի՞ երբայր ունես:

-Երկու: Երկու երբայր:

-Քանի՞ քույր ունես:

-Երկու: Երկու քույր:

-Քանի՞ բարեկամ ունես:

-Երկու: Երկու բարեկամ:

-Քանի՞ դաս ունես:

-Երկու: Երկու դաս:

Link to post
Share on other sites

:clap:

Задание 4-в.

1.-Դուք մաքուր տետր ունե՞ք:

-Ոչ, չունենք:

2. -Ռետին ունե՞ս:

-Այո, ռետին ունեմ:

3. -Դու մատիտ ու ռետին ունե՞ս:

-Ես մատիտ ունեմ , իսկ ռետին չունեմ:

4. -Քանոն ունե՞ք:

-ՈՒնենք:

5. -Քանի՞ մաքուր տետր ու մատիտ ունեք:

-Մենք երեք մաքուր տետր ու երկու մատիտ ունենք:

6. -Քանի՞ ռետին ու քանոն ունես:

- Մեկ ռետին ու մեկ քանոն ունեմ:

7. -Ո՞վ ռետին ունի:

-Ես ունեմ:

8. -Ո՞վ սուր դանակ ունի:

- Նա է սուր դանակ ունի: или лучше Կարենը սուր դանակ ունի:

а так можно? Ո՞վ սուր է դանակ ունի:

9. - Ո՞վ Արարատի լուսանկար ունի:

-Ես ունեմ:

Link to post
Share on other sites

и ещё немножко)))

10. -Դու պապիկ ու տատիկ ունե՞ս:

- Այո, ես պապիկ էլ ունեմ, տատիկ էլ ունեմ:

11. - Նրանք հայր ու մայր ունե՞ն:

- Այո, ունեն:

12. -Դու հորաքույր ունե՞ս:

-Ոչ, հորաքույր չունեմ:

-Իսկ մորաքույր կամ հորեղբայր ունե՞ս:

- Ես մորաքույր ունեմ, իսկ հորեղբայր չունեմ:

13.-Դուք ազատ ժամանակ ունե՞ք:

-Ոչ, հիմա ազատ ժամանակ չունենք:

14. - Դու դաս ունե՞ս:

- Այո, դաս ունեմ:

Link to post
Share on other sites
8. -Ո՞վ սուր դանակ ունի:

- Նա է սուր դանակ ունի: или лучше Կարենը սուր դանակ ունի:

а так можно? Ո՞վ սուր է դանակ ունի:

нет, нельзя. Глагол "иметь" сам по себе меняется по лицам (т.е. спрягается) без помощи всп. глагола, а с помощью своих окончаний.

Ո՞վ սուր դանակ ունի: Նա սուր դանակ ունի:

Link to post
Share on other sites

Задание 5-а.

Արդեն մեկնու՞մ եք:- 2 л. мн.ч.

Դեղ չենք մեկնում: - 1л.мн. ч.

Ժամանակ ունե՞ս: - 2л. ед.ч.

Չունեմ: - 1л. ед.ч.

Մայրի՛կ, ելակ եմ ուզում: -1л. ед.ч.

Այսօր ազատ չեն , դաս ունեն: - 3л. мн.ч.

Задание 5-б.

Արավոտյան մեղր ուտում ենք:

Լավ սովորում եք:

Լավ չի սովորում ես:

Վատ սովորում է:

Վատ չի սովորում են:

Ի՞նչ նկարում ես:

Արարատը նկարում եմ:

Link to post
Share on other sites
Задание 5-а.

Արդեն մեկնու՞մ եք:- 2 л. мн.ч.

Դեղ չենք մեկնում: - 1л.мн. ч.

Ժամանակ ունե՞ս: - 2л. ед.ч.

Չունեմ: - 1л. ед.ч.

Մայրի՛կ, ելակ եմ ուզում: -1л. ед.ч.

Այսօր ազատ չեն , դաս ունեն: - 3л. мн.ч.

Это сама исправишь?

Задание 5-б.

Արավոտյան մեղր ուտում ենք:

Լավ սովորում եք:

Լավ չի սովորում ես:

Վատ սովորում է:

Վատ չի սովորում են:

Ի՞նչ նկարում ես:

Արարատը նկարում եմ:

и это сможешь сама исправить, да?

Link to post
Share on other sites

Задание 6-а.

Անունս Արմեն է: - Ի՞նչ է անունդ: - Արմեն: Արմեն է: Անունս Արմենն է:

Նրա անունը Վիլյամ է: - Ի՞նչ է նրա անունը: - Վիլյամ: Վիլյամ է: Նրա անունը Վիլյամ է:

Նրա անունը Վարդան է: - Ի՞նչ է նրա անունը: - Վարդան: Վարդան է: Նրա անունը Վարդան է:

Задание 6-б.

Սա ելակ է: -Ի՞նչ է նա: - Ելակ: Ելակ է: Սա ելակ է:

Դա մորի է: - Ի՞նչ է սա: - Մորի: Մորի է: Դա մորի է:(что-то в указательных местоимениях не уверенна)

Դա մեղր է: - Ի՞նչ է սա: - Մեղր: Մեղր է: Դա մեղր է:(указательные местоимения ставила как при диалоге....если не запуталась)

Դա մատիտ է: - Ի՞նչ է սա: - Մատիտ: Մատիտ է: Դա մատիտ է:

Այն աստղ է: - Նա ի՞նչ է: - Աստղ: Աստղ է: Այն աստղ է:

Նա սունկ է: - Նա ի՞նչ է: - Սունկ: Սունկ է: Նա սունկ է:

Link to post
Share on other sites
Արավոտյան մեղր ուտում ենք: нужно ռ

Լավ սովորում եք:

Վատ սովորում է:

Ի՞նչ նկարում ես:

Արարատը նկարում եմ:

А вот здесь я хочу обратить твое внимание на то, что все твои примеры являются ответами на общий вопрос, типа едите или не едите? учится или не учится? рисуешь или не рисуешь? Как на допросе, когда требуется признаваться в самом действии :D

В выделенном примере есть вопросительное слово, значит только на нем (на вопросит. слове) и может быть логическое ударение, т.е. Ի՞նչ ես նկարում:

Возвращаюсь к не выделенным предложениям. У тебя же дома говорят по-армянски, так? Обрати внимание, разве в естественной речи они часто заканчивают предложение на всп. глаголе? Т.е. реально на глагольной форме на -ում + всп. глагол. Очень редко! Чаще на самой глагольной форме на -ում, может быть с добавлением каких-то обстоятельств.

Вспомни, как раньше мы учились менять место всп. глагола. Поставь всп. гл. так, чтобы у тебя получились естественные предложения, отвечающие на частные вопросы типа когда или что едите, как учится, что рисуешь. Сможешь?

Link to post
Share on other sites
Задание 6-а.

Անունս Արմեն է: - Ի՞նչ է անունդ: - Արմեն: Արմեն է: Անունս Արմենն է:

Задание 6-б.

Սա ելակ է: -Ի՞նչ է նա: - Ելակ: Ելակ է: Սա ելակ է: почему ն?

Դա մորի է: - Ի՞նչ է սա: - Մորի: Մորի է: Դա մորի է:(что-то в указательных местоимениях не уверенна)

Դա մեղր է: - Ի՞նչ է սա: - Մեղր: Մեղր է: Դա մեղր է:(указательные местоимения ставила как при диалоге....если не запуталась)

Դա մատիտ է: - Ի՞նչ է սա: - Մատիտ: Մատիտ է: Դա մատիտ է:

Այն աստղ է: - Նա ի՞նչ է: - Աստղ: Աստղ է: Այն աստղ է:

Նա սունկ է: - Նա ի՞նչ է: - Սունկ: Սունկ է: Նա սունկ է:

ну в общем, да

Link to post
Share on other sites

Ну и в конечном варианте у меня получился вот такой вариант :)

Задание 5-б.

Առավոտյան մեղր ենք ուտում:

Լավ եք սովորում:

Լավ չես սովորում:

Վատ է սովորում:

Վատ չես սովորում:

Ի՞նչ ես նկարում:

Արարատը եմ նկարում:(вспом. гл. произносится йотированно?)

Link to post
Share on other sites
Ну и в конечном варианте у меня получился вот такой вариант :)

Задание 5-б.

Առավոտյան մեղր ենք ուտում:

Լավ եք սովորում:

Լավ չես սովորում:

Վատ է սովորում:

Վատ չես սովորում:

Ի՞նչ ես նկարում:

:yes:

Ի՞նչ ես նկարում:

Արարատը եմ նկարում:(вспом. гл. произносится йотированно?)

:no: Всп. гл. перед гласным եմ принимает свою согласную форму: -ն ;)

Link to post
Share on other sites

Задание 6-в.

здесь уже есть у меня вопросы.....

Այս դանակը բավականին սուր է: - Ի՞նչն է սուր: (почему Ի՞նչն - потому что Այս դանակը) - Դանակը: Այս դանակը: Այս դանակն է սուր:

Այդ տետրը մաքուր է: - Ի՞նչն է մաքուր: - Տետրը: Այդ տետրը: Այդ տետրն է մաքուր:

Այն քանոնը կանաչ է: - Ի՞նչն է կանաչ: - Քանոնը: Այն քանոնը: Այն քանոնն է կանաչ:

Այս մատիտը սուր է: - Ի՞նչն է սուր: - Մատիտը: Այս մատիտը: Այս մատիտն է սուր:

Այդ մատիտը կարմիր է: - Ի՞նչն է կարմիր: - Մատիտը: Այդ մատիտը: Այդ մատիտն է կարմիր:

Այն տունը ազատ է: - Ի՞նչն է ազատ: - Տունը: Այն տունը: Այն տունն է ազատ:

Link to post
Share on other sites

Задание 6-г.

Այս նկարը սիրուն չէ: - Ի՞նչը սիրուն չէ: - Նկարը: Այս նկարը: Այս նկարը սիրուն չէ:(здесь ведь смысловой акцент?)

Այս տեղը ազատ չէ: - Ի՞նչը ազատ չէ: - Տեղը: Այս տեղը: Այս տեղը ազատ չէ:

Այն տեղը մաքուր չէ: - Ի՞նչը մաքուր չէ: - Տեղը: Այն տեղը: Այն տեղը մաքուր չէ:

Այդ մատիտը դեղին չէ: - Ի՞նչը դեղին չէ: - Մատիտը: Այդ մատիտը: Այդ մատիտը դեղին չէ:

Այս մատանին կանաչ չէ : - Ի՞նչ կանաչ չէ: - Մատանին: Այս մատանին: Այս մատանին կանաչ չէ:

Link to post
Share on other sites
Задание 6-в.

здесь уже есть у меня вопросы.....

Այս դանակը բավականին սուր է: - Ի՞նչն է սուր: (почему Ի՞նչն - потому что Այս դանակը) - Դանակը: Այս դանակը: Այս դանակն է սուր:

потому что опр. арт. перед глаголом է имеет вид -ն. В чем вопрос?

Link to post
Share on other sites
Задание 6-г.

Այս նկարը սիրուն չէ: - Ի՞նչը սիրուն չէ: - Նկարը: Այս նկարը: Այս նկարը սիրուն չէ:(здесь ведь смысловой акцент?)

Это как произнесешь. см. объяснение на стр. 46, отмеченное словом внимание! и примеры записи 02-15.

По поводу -ը/-ն см. также стр. 29 (важно!) и стр. 47 (важно!).

Link to post
Share on other sites
потому что опр. арт. перед глаголом է имеет вид -ն. В чем вопрос?

просто я еще не встречала вопр. мест. ի՞նչ с опред. артиклем. т.е. мне не совсем понятно когда нужно писать Ի՞նչն или Ի՞նչը ,а когда просто ի՞նչ.

Edited by @[email protected]
Link to post
Share on other sites
просто я еще не встречала вопр. мест. ի՞նչ с опред. артиклем. т.е. мне не совсем понятно когда нужно писать Ի՞նչն или Ի՞նչը ,а когда просто ի՞նչ.

Да, конечно, раньше его не было. Раньше было отдельно об артикле и отдельно о вопр. слове ինչ, который употребляется, как и в русск. яз. что для вопроса к неодушевл. предмету.

Зд. в упражнении видно, что если нужно задать вопрос к слову (неодушевл. предмету), который имеет артикль, то и вопросительное слово принимает артикль. А дальше вступают в силу те же правила: перед гласным (с которого начинается след. слово) ставится ն, а перед согласным - ը.

На всякий случай еще раз обращу твое внимание на то, что ով – вопрос к одушевл. подлежащему, кто?, никогда не принимает артикля. И как увидишь в 3-м уроке, артикля не имеет и падежная форма ով, т.е. ում. Ты пока выучила ում в значении чей? Но тот же вопрос ում (в 3-м ур.) будем задавать в качестве кого?, кому?

Link to post
Share on other sites

спасибо)) теперь всё в голове уложилось :D :rolleyes: а то иногда уже кажется что в голове какая-то каша(( теперь модно и дальше....и постараться в более быстром темпе...задания то я уже выполнила,только с детьми всё никак до компьютера не добраться- особенно по выходным :)

Link to post
Share on other sites

с заданием 6-г я ещё немного не разобралась(( какой-то ступор прямо....вроде бы ничего сложного,но никак не вникну :hm:

Այս նկարը սիրուն չէ: - Ի՞նչը սիրուն չէ: - Նկարը: Այս նկարը: Այս նկարը սիրուն չէ: значит так правильно? и смысловой акцент выделяется только голосом?

Задание 6-д.

Նա մի սուր մատիտ է ուզում:- Ի՞նչ է նա ուզում: - Մի սուր մատիտ:Մի սուր մատիտ է ուզում:

Տղան ելակ է ուտում:- Ի՞նչ է ուտում տղան: - Ելակ: Ելակ է ուտում:

Քույրս մեղր ու ընկույզ է ուզում: - Ի՞նչ է ուզում քույրդ: - Մեղր ու ընկույզ:Մեղր ու ընկույզ է ուզում:

Եղբայրս կարկանդակ է ուտում:- Ի՞նչ է ուտում եղբայրդ:- Կարկանդակ: Կարկանդակ է ուտում:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...