I have read many publications about the Armenian origin but it seems that the question always remains somewhat shadowed. It seems that the Armenians originally come from the Balkans and were very closely associated with the Phrygians.Also if we take a look at the Armenian language it stands somewhat alone in the indo-European grouping. In other words there are the Latin subdivision, Slavic, German and the Armenian stands alone. So I wonder if others are interested in this subject and what do you think about the origin of Armenians.RegardsKlara

Well, armenians are decendats of Hayk (or Hayg). That means the nation originated in the Ararat region, nowadays eastern turkey.There is however another theory that Armenians long time before the Urartu kingdom, actually moved from eastern europe to the region. But that might have been approximatly 3000 bc. And more over, it is claimed that they have mixed with the native descendants of Hayk. Wether this theory right is difficult to say.

I have read many publications about the Armenian origin but it seems that the question always remains somewhat shadowed. It seems that the Armenians originally come from the Baltic and were very closely associated with the Phrygians.Also if we take a look at the Armenian language it stands somewhat alone in the indo-European grouping. In other words there are the Latin subdivision, Slavic, German and the Armenian stands alone. So I wonder if others are interested in this subject and what do you think about the origin of Armenians.RegardsKlara
Well, not quite right. There are some other languages in that group, too: Pharsi, Roma (gypsies), Hindu, and as far as I know Assirian... All those languages have the same root: the old indoeuropian (arial) language.Regarding the Armenian origin.Armenians are believed to derive from 2 tribes: Hayasa and Armens, which are traced back to ~3000 BC.The kingdom of Urartu was located on the territory of Armenia, but there is no exact information about what nation inhabitted it.The word "Urartu" is a distorted version of the Assyrian "Uru Ashtri" which literaly means "Big Mountain". The Aramean version of it is "Ararat" :) which was acquired by the Jews.The other name of ancient Armenia is "Nairi", which is also Assyrian and means "the land of rivers", it points to the part of Armenia that bordered Messopotamia where Assyria itself was located.So it is not correct to call the Urartians a nation, 'cause the name of the country came from the geographical object not the nation that inhabitted it (like America - Americans).There are some linguistic evidences that the Urartians were "pre-Armenians": Hayasas and Armens, but they are not 100% accurate.BTW, do you understand Russian?

Thanks for the interesting answers. :)Groul, yes I understand Russian but not quiet well, I am slowly forgetting it… I understand Russian better than I express myself in Russian.  It’s terrible I know. Yes I have read about the same thing that you can not call Urartians as nation because the name came from the geographical  object not the nation, I have also read the same thing regarding Armenians that the name Armenian did not came from the nation but from the geographical area. Or also some others say say that the term Armenian was wrongly applied to  Armenians because we call ourselves Hay and the term Armenians was mistakenly used by Greeks. They mixed the Hay population with the Arameen populations, they say and that is how the term Armenians originated. I don’t remember when was the term Armenian used for the first time but I will look at it …

Thanx... :)Armenia was called by the Armen's tribes inhabitting it.The name Hay came from the Hayasa tribe.Greeks had contacts with the part of Armenia which was inhabitted mostly by the Armens. That's why Armenians have two names.This is not something extraordinary. For example, Georgians call themselves Qartveli, and the name Georgia came from the name of St. GeorgeBut that doesn't mean that Georgians aren't the native population of the country.

barev jez Azgagetneri angragetutyun, nakh ete duk mardavari hosel imanayik inz hamar aveli hetakrkir kliner jez het hosel, bayts .....isk latin groupi mej mtnum en franceren, ispaneren, itleren ev ayls...hima jez mi gircits masnik iharke ch vogevorveg vor francerenov e bays aha tarkmanats asum e vor modern patmabanneren mtatsum en vor hayery aprel en Balkannerum ev eghel en thraco-phrygienneri tzererits. "Les thйories modernes admettent а peu unanimement aujord'hui que les Armйniens ont d'abord habitй les Balkans. Ils formaient sans doute, une partie des tribus thraco-phrygiens, qui passиrent l'Hellespont au XIIIe siиcle avant notre иre, et s'installиrent en Asie mineure aprиs avoir dйtruit l'empire des Hittites. "

Mi ban el, "azgaget" janEd vor edqan ushadir texty kardum eir, ba vonc mtqovd chancav mi hat "Assyrian" bary urish texer el najel, baci 1-in parberutyunic. Mi ban el. Parz grel em: "As far as I know...".Nenc vor zrucel sovori... "Ararat"-y hajkakan bar. Mi hat el asa Agridagn el a hajkakan...

2AzgagetChishtn asac erkar klini 3 postingin manramasn patasxanel, uxaki mi hat karch aknark. Karox es cuyc tal te vortex em grel vor Araraty da hreakan bar e?Grel em:============================================The word "Urartu" is a distorted version of the Assyrian "Uru Ashtri" which literaly means "Big Mountain". The Aramean version of it is "Ararat"  which was acquired by the Jews.============================================Targmanelu kariq ka?Vortex e grac vor Ararat bary da hreakan bar e? Inch verabervum e Ararat bari ev Urartui patmutyany apa im bolor gracnery kardacac en (chisht e shat vaxuc, bayc de) henc qo asac "Т.В.Гамкрелидзе и В.В.Иванов"-i mot.Irenc mot (ete ushadir kardacel es), grac e, vor Urartun amenajn havanakanutyamb hajkakan arajin petutyunn e, qani vor "Urartu" bary kapvac e voch te ajn bnakecnox cexeri het, ajl ashxaragrakan texanuni. Ajntex el grac e, vor Urartun, da asorekan: "Uruashtri" bari tarberakneric e, inchy nshanakum e Mec sar. Vory heto hasnelov hreanerin axavaxvelov darzdel e Ararat.Ararat bary inqnuruyn hajkakan bar che, ajl Uruashtri bari axavaxvac dzevy. Baci ajd, hajery Araratin sksel en anvanel Ararat henc qristoneutyun ynduneluc heto, u chnajac dran, ajn minchev hima naev anvanum en Masis.==============================================Ajs teman kuzei pakel, qani vor dzerqis tak chunem Gamkrelidze/Ivanov u konkret citataner berel chem karoxana.

Gradarani veraberyal (knereq offtopic-i hamar :)===========================================Yes anyndhat djgohum ei, vor hayery irenc graget u qaghaqakirth azg en hamarum, isk mi karqin internetayin gradaran ch'unen. ===========================================Mi poqr uxxum: evs mi qani site-er kan, orinak: http://karabakh.narod.ru/Verjers chi tarmacvel, bayc inchqan gitem mi hogi e anum, isk menak da anel shat dzhvar e. ArmenianHouse.org-i stexcmany masnakcel en 10 hogi, ev hima ashxatum enq 4 hogov.===========================================Arden ayntegh teghardvatzic metz masy kardaci. Vorosh baner - Drasxanakertci, Dashtenc - arraj el ei kardacel.===========================================Bazmativ patmakan texter hajaerenov, ruserenov u anglerenov, franserenov kan www.digilib.am gradaranum Cavoq shat xaxut e ashxatum, design-n el ahavor e, yndhanrapes reklam chi arvum, sxal karucvacqi patcharov search enginnery chen gtnum. Mardu lacy galis e vor edqan gorc e arva, bayc grete anogut, drsic hetaqrqrvoxin (amerikacun, rusin) ajd bolory gtnel shat dzhvar e.===========================================Lsir, isk inchu ches uzum baci ruserenic urish lezunerov el (orinak, hayeren kam angleren) grqer pahel siteumd? ===========================================uzum em, bayc kan mi sharq problemner, dra masin arden grel em, es qani ory petq e site-um dnem. Uxaki servery poxum enq, ajd patcharov verjnakan tarberaky patrast klini mi 4-5 oric.===========================================Verjy, shnorhakalutyun sited hamar  ===========================================Qez el shnorhakalutyun lav xosqeri hamar.===========================================Lav, ...mnum e Ararati veraberyal hudea-qristoneakan (gitakan termin e - ch'neghanas) hayacqd phoxes  ===========================================Hajacqnery poxvumen pasteri himan vra :)I dep pasteri masin, karox e hnaravorutyun unenas scan anelu nuyn Gamkredlidze/Ivanovi ashxatutyuny? OCR-i masy menq kanenq. Gitem, shat dzhvar gorc e, bayc lav klini Internetum unenal nman ashxatutyun. (Asem, vor orinak Kirakosyani "Eritturqery" scan einq anum mot 2 amis, bayc de vonc aranc ira, hima cankacac turqi beran ajd ashxatutyunov pakum em).Mi qani oric kavelacnenq Saroyan u mi qani zhamanakakic hexinakner. Hima scan e arvum Tumanyan.Araizhm ajsqany

=============================================Sakayn unem Koriuni "Mashtoci Keanqy" ruseren lezvov (lav chem hishum, kartzem nuyn digili.am-ic em vercrel.=============================================Arden patrastel enq, kdnenq :)============================================== Nayev unem Movses Xorenacu "Patmutyun Hayoc"-ic Hayki yev Beli paterazmy ruseren lezvov. Guce sa jamanakavorapes teghadres qo mot minchyev Xorenacu "Patmutyun Hayoc"-i lriv teksty dzerq beres? Verjapes, unem D.Varujani u X.Aboviani mekakan banasteghtzutyunner ruseren lezvov. Yethe drancic qez ban hetaqrqri - asa, k'ugharkem e-mailov.=============================================Shnorhakal klinem ete uxarkes [email protected]Ete dzhvar chi, Nzhdehn el uxarki (uxaki im hamar).=============================================Cavoq, nerkayis ashxatanqi teghum kam tay skanner ch'unem - the che, metz hatchuyqov k'ognei qez. Bayc the urish banov karoghanam ognel - asa. =============================================OK. Hima nstac guide em grum, masnakcel cankacoxneri hamar. Aranc scanner unenalu el kareli e shat ogtakar baner anel. :)

he he mek or cheka ev ahagin hosactutyunner en eghel... ;) azgaget, es gites shat russerens lav chem vor lav haskanam Ivanovi gratsnery, knayem  ete tarcmanvats anglerenov kam francerenov klini aystegh. :)Isk groul, inch vor co kam orish hayeri web egery masin, iharke es gtnum em vor lav e ayspes haykakan kulturani ev patmutyan masin hosel, bayts du miayn hayeri hamar es anum ev haykakan shrgannerum es inchpes asem "advertise" anum te nujnpes urish azgeri mot ? Shat mardig chen tchananum haykakan kulturan ev ajsincn lav kliner ete urish azgern el imanan te inch e haykakan kulturan ev inchpisi groghner ev artistner uni haykakan jorovouty. Urish harts unem duc amen ayd ruserenov tarcmanvats hay groghneri gircery russastanits kam hayastanits ec gtel, te kan tegher Americayum kam Canadayum vor karogh enc gtnel aydpeci gircer ?

=============================================du miayn hayeri hamar es anum ev haykakan shrgannerum es inchpes asem "advertise" anum te nujnpes urish azgeri mot ? =============================================armenianhouse-i npatakneric e propagandan voch miajn hajeri ajlev urish azgeri mijev (tvyal depqum rusaxos).Aveli manramasn dra masin karox es kardal ajstex: http://armenianhouse.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Вебмастер джан ес узум ем квеаркем, байц граца вор арден квеаркел ем ??? Хндрум ем ми хат наи тес инчн е патчары! Чем кароханум квеаркел!

• 4 weeks later...